Breaking

Τετάρτη, 11 Απριλίου 2018

Τζένιφερ Λόρενς: «Γαβγίζω αλλά δεν δαγκώνω»

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK ➡ ΕΝΑ LIKE Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ ➡

Αθυρόστομη, σκανδαλώδης, μα και ακριβοπληρωμένη αλλά και ταλαντούχα, και πάνω απ’ όλα ικανή να ευνουχίσει κάθε αρσενικό αφού το ξελογιάσει, καταγγέλλει την άνιση μεταχείριση των γυναικών στο Χόλιγουντ, σιχαίνεται τον Τραμπ και τον Γουάινσταϊν και βρίσκει νάρκισσο τον Ντάνιελ Ντέι Λιούις

Τη φωνάζουν Τζεν. Από το Τζένιφερ. Το παρατσούκλι της στο σχολείο, το οποίο τελείωσε δύο χρόνια νωρίτερα (μυστήριο) ήταν Nitro, από τη λέξη νιτρογλυκερίνη. Θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα ζωντανά σκάνδαλα στην ιστορία του Χόλιγουντ. Σκάνδαλο πολυμορφικό, απρόβλεπτο, ασύδοτο και αθυρόστομο. Η Τζένιφερ Σρέιντερ Λόρενς, κολυμπάει σε ωκεανό δολαρίων. Επονομαζόμενη και «τυφώνας», αφού στο πέρασμά της σαρώνει ό,τι βρει μπροστά της.

Μέσα σε επτά χρόνια έχει καταφέρει τα πάντα, όπως π.χ. ένα χρυσό αγαλματίδιο του «θείου» Οσκαρ και δύο υποψηφιότητες. Η πρώτη υποψηφιότητα στα 20 της για την περιθωριακή, σκληρή και ωμή ταινία «Στην καρδιά του χειμώνα» (Winter’s Bone). «Εκεί εκπαιδεύτηκα να γδέρνω δέρμα... ανθρώπου», είπε. Ομως η συνέντευξη που έκανε τον γύρο του κόσμου και έσπασε όλα τα ρεκόρ αθυροστομίας των τελευταίων ετών ήταν η εξομολόγησή της για τα «μολυσμένα πέη», τη μακρόχρονη αποχή της από το σεξ και τον φόβο που της προκαλούν τα πάντα. Από το αρσενικό «εργαλείο» και τις αράχνες μέχρι τα πάσης φύσεως μικρόβια.

Ο ατζέντης που έχει αναλάβει να γυαλίζει την καριέρα της και να ξεσκονίζει τις ψιλοτάκουνες γόβες της ισχυρίζεται ότι «αυτό το κορίτσι είναι εκρηκτικός ωρολογιακός μηχανισμός». Τι εννοεί; Οτι η Τζένιφερ Λόρενς αλλάζει κάθε λεπτό. Επομένως η απέχθειά της για τα πέη μπορεί να της προέκυψε εκείνο το συγκεκριμένο λεπτό. Αλλιώτικα δεν εξηγείται το γεγονός ότι αλλάζει τους «συντρόφους» όπως αλλάζει τα εσώρουχά της.

«Γαβγίζω αλλά δεν δαγκώνω. Μπορεί να μιλάω συνέχεια για το πόσο μου αρέσουν τα πέη, αλλά το σεξουαλικό παρελθόν μου δείχνει ότι μου αρέσουν οι σταθερές σχέσεις. Μπορεί να λέω ότι μου αρέσει, αλλά δεν κάνω σεξ. Είμαι αρκετά σιχασιάρα με τα μικρόβια. Τα κατάφερα μέχρι εδώ χωρίς να έχω κολλήσει σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα. Το πέος είναι επικίνδυνο», λέει, και εξηγεί ότι κάθε ευνοούμενος της κρεβατοκάμαράς της πρέπει απαραιτήτως να προσκομίσει γνωμοδότηση έγκυρου μικροβιολόγου με καθαρά αποτελέσματα εξετάσεων. Φυσικά αποφεύγει χειραψίες και φιλάκια στα μαγουλάκια. Πόσο μάλλον γλωσσόφιλα και πεολειχία. Αλλωστε, όπως λέει, έχει να κάνει σεξ «εδώ και καιρό».

Με ένα Οσκαρ και τρεις υποψηφιότητες, όπως και δεκάδες άλλα βραβεία, η μόλις 28 Μαΐων Τζένιφερ βγάζει τη γλώσσα στο σύστημα και καυτηριάζει τους χαμηλούς μισθούς που παίρνουν οι γυναίκες σταρ σε σχέση με τους άνδρες, όπως ο Μπραντ Πιτ.

«Are you ready to fuck me?»

Η σκηνή είναι καυτή. Η σκηνή είναι συμβολική. Η σκηνή χαρακτηρίζει και εκφράζει εντελώς τις «επιφυλάξεις» της, την «αηδία» της, την αμφιθυμία που της προκαλεί κάθε ερεθισμένο, όρθιο αρσενικό «κεφάλι». Η σκηνή είναι από το «Κόκκινο Σπουργίτι» (Red Sparrow). Την τελευταία εμφάνισή της. Για την οποία έλαβε το «ασήμαντο» ποσό των 10 εκατ. δολαρίων. «Λίγα είναι». Και γιατί είναι λίγα; «Επειδή οι άνδρες αμείβονται με περισσότερα». Σωστή η Τζεν. Ετσι συμβαίνει παντού. Ιδιαιτέρως στο Χόλιγουντ. Ο Τομ Κρουζ ή ο Μπραντ Πιτ με 20 εκατομμύρια για κάθε ταινία μεγάλης παραγωγής. Η Αντζελίνα Τζολί με 15- και πολλά λέω. It’s a man’s man’s man’s world. Εκεί, λοιπόν, ως Ρωσίδα πρίμα μπαλαρίνα των Μπολσόι, με το όνομα Ντομινίκα Εγκόροβα. Η οποία, λόγω τραγικού και μελετημένου, από τον παρτενέρ της, ατυχήματος αναγκάζεται να προσληφθεί στις μυστικές υπηρεσίες της σημερινής -του Βλαντιμίρ Πούτιν- KGB. Η εκπαίδευσή της συντελείται σε ιδιαίτερη σχολή με την ονομασία «Κόκκινα Σπουργίτια». Με στόχο να ασκηθεί στην αποπλάνηση και τον εκμαυλισμό των αρσενικών. Πρώτα πνευματικά και στη συνέχεια σωματικά.

Η σκληρή δοκιμασία, για να κριθεί η αποτελεσματικότητά της στην αποπλάνηση και τον εκμαυλισμό, συμβαίνει όταν κάποιος νεαρός αλλά ανεγκέφαλος παιδαράς των ειδικών δυνάμεων ορμάει πάνω της τη στιγμή που εκείνη θεόγυμνη απολαμβάνει το μπάνιο της. Η Ντομινίκα αντιδρά ακαριαία και θανατηφόρα. Αρπάζει τη «λαβή» της ντουζιέρας και με αλλεπάλληλα, δυνατά και εύστοχα χτυπήματα στραπατσάρει τη μούρη του φιλόδοξου αλλά άμυαλου βιαστή της.

Την επομένη η δασκάλα της, για να την ταπεινώσει μπροστά στα υποψήφια «σπουργίτια»-συμμαθήτριές της, φέρνει μπροστά της τον παιδαρά με την τσαλακωμένη μούρη. Εκείνη του ρίχνει φαρμακερά βλέμματα ατελείωτης περιφρόνησης και χωρίς τον παραμικρό δισταγμό αρχίζει να αφαιρεί από πάνω της ένα-ένα τα ρούχα, μαζί και τα εσώρουχά της. Και εντελώς γυμνή μπροστά του, σκαρφαλωμένη σε κάποιο γραφείο, με ανοιχτά τα πόδια, τον προκαλεί με ύφος ασυγκράτητης περιφρόνησης: «Are you ready to fuck me?». Ομως το τσουτσούνι του παιδαρά μικραίνει, εξαφανίζεται μέσα στο σώβρακό του και στο τέλος, με το κεφάλι σκυφτό, εξαφανίζεται από μπροστά της. Η μέθοδος της ταπείνωσης σαν μάθημα βρεφονηπιακού σταθμού ψυχιατρικής σχολής.

Η Τζεν τους σκοτώνει με τα κάλλη της. Η Τζεν τους αποτελειώνει με τις δολοπλοκίες της. Η Τζεν βάζει άλλους να σκοτώσουν τα θύματά της. Σχεδιάζει, με πανουργία θηλυκού διαβόλου, την εξόντωσή τους. Τα πέη πέφτουν, η Τζεν θριαμβεύει!

Πριν, πολύ πριν από τα γυρίσματα της εν λόγω ιστορίας, η ίδια σε κάποιο από τα γνωστά αλλόκοτα δημόσια ξεσπάσματά της είχε διευκρινίσει: «Ενθουσιάζομαι με την ιδέα να με θεωρούν σέξι. Σέξι ναι, τσούλα όχι».

Ε, λοιπόν, αφού σου αρέσει να είσαι σέξι, πώς είναι δυνατόν, την άλλη στιγμή, να λες ότι δεν γουστάρεις σκηνές με θεόγυμνη την παρουσία σου;

Παράδειγμα των παλινδρομήσεών της το ακόλουθο απόσπασμα από μια συνέντευξή της με αφορμή το «Κόκκινο Σπουργίτι»: «Πριν από χρόνια είπα ότι δεν θα δείτε ποτέ γυμνό το στήθος μου. Βιάστηκα. Στοιχηματίζω, όμως, ότι οι θεατές θα αισθανθούν περίεργα περισσότερο για τη σκοτεινή ιστορία παρά για τα δικά μου γυμνά. Ετσι κι αλλιώς είμαι ικανοποιημένη που ξεπέρασα αυτόν τον ενδοιασμό και απαλλάχθηκα από το βάρος. Αισθάνομαι ανακουφισμένη. Βγήκα από το προστατευμένο περιβάλλον μου. Ωρίμασα, έγινα πιο δυνατή».

Στο «Κόκκινο Σπουργίτι», την τελευταία της ταινία, γδύνεται και δεν το μετανιώνει, παρά τις υποσχέσεις που είχε δώσει πριν από χρόνια ότι «δεν θα δείτε ούτε στήθος».

«Φυσικά έχω πάει και με γυναίκες»

Χωρίς φραγμό η αμφιθυμία της. Και ασυγκράτητο το παρορμητικό του χαρακτήρα της. Πέντε χρόνια πριν από αυτές τις δημόσιες εξομολογήσεις της για τη διστακτικότητά της σχετικά με τις γυμνές σκηνές και την αποκάλυψη του στήθους της είχε προηγηθεί ένα ποταμιαίο και ολοκληρωτικό στριπτίζ με το οποίο καμάρωνε για την πλήρη και άνευ όρων σεξουαλική ελευθερία της, σε έναν ρόλο στην αισθηματική κομεντί «Οδηγός Αισιοδοξίας» που της χάρισε το πρώτο της Οσκαρ.

«Εχω πάει και με τους έντεκα συναδέλφους μου στο γραφείο που δουλεύω», έλεγε στον Μπράντλεϊ Κούπερ, τον παρτενέρ της. Τον οποίο αργότερα κατηγορούσε, όπως και τον Κρίστιαν Μπέιλ και τον Τζέρεμι Ρένερ, επειδή όλοι αυτοί και πολλοί άλλοι παίρνουν περισσότερα δολάρια για τους ρόλους τους. Και μάλιστα για ταινίες στις οποίες εκείνη και όχι αυτοί, οι αρσενικοί, είναι το πρώτο όνομα στη μαρκίζα. Ο Μπράντλεϊ Κούπερ, ερεθισμένος από την αχαλίνωτη σεξουαλική της ορμή, αυθορμήτως τη ρωτάει αν μεταξύ των εραστών, των τόσων εραστών της, περιλαμβάνονται και γυναίκες. «Φυσικά», του απαντάει, και αμέσως αρχίζει να του περιγράφει τα χάδια και τα «δάχτυλα» σε αυτές τις γυναικείες εξερευνήσεις.

Εξαλλη με Γουάινσταϊν και Τραμπ

Μέσα στις πιο κορυφαίες στιγμές της ασυνήθιστης για τη γυναικεία αφρόκρεμα του Χόλιγουντ, είναι και το περιστατικό σχετικά με τις σεξιστικές επιδόσεις αυτού του «άθλιου» φαλλοκράτη και σεξιστή Χάρβεϊ Γουάινσταϊν. Οπως ισχυρίζονται οι φαρμακόγλωσσες, η Τζένιφερ βρέθηκε σε δίλημμα όταν εκείνος της πρόσφερε ως ισχυρό κίνητρο τον διπλασιασμό της αμοιβής της με την προϋπόθεση, φυσικά, να «κοιμηθεί» στη σουίτα του. Ε και; Απλό. Το σκέφτηκε γύρω στα 15 λεπτά και μετά πήρε το ασανσέρ για τη σουίτα του! Αλήθεια ή συκοφαντικά και φρικτά ψέματα; Πάντως δημοσίως η Τζεν είχε ξεσπάσει εναντίον του: «Aυτό που έκανε ήταν εγκληματικό και ελεεινό. Οταν το έμαθα ήθελα να τον σκοτώσω γιατί κατέστρεψε τις ζωές τόσων πολλών γυναικών. Θέλω να τον δω στη φυλακή». Φυσικά αρνήθηκε κατηγορηματικά ότι ο «εγκληματίας» είχε τολμήσει, με απρέπεια, να την προσεγγίσει.

Η ίδια αμφιθυμία προκύπτει και από τη σχέση της με την αμερικανική πολιτική και τους πλανητάρχες. Αν και υπέρ του κόμματος των Ρεπουμπλικάνων από κούνια, είχε δημοσίως εκφράσει, λίγο πριν την τελευταία εκλογική προεδρική αναμέτρηση στις ΗΠΑ, μια ανατριχιαστική προφητεία: «Αν εκλεγεί ο Ντόναλντ Τραμπ θα είναι το τέλος του κόσμου».

Κοντά σε όλα αυτά και η προτίμηση της Τζεν για μεγαλύτερους άνδρες. Ηλικιακά εννοείται. Οχι ως μήκος ούτε ως πλάτος. Ενας εξ αυτών είναι ο Τζεφ Μπρίτζες (Ο μεγάλος Λεμπόφσκι, Ο Dude, Ο κολλητός). Περίπου στα 70. Ατελείωτος και ασυγκράτητος ο ενθουσιασμός της γι’ αυτόν. Ο δεύτερος «μεγάλος» είναι ο σπουδαίος σκηνοθέτης Ντάρεν Αρονόφσκι, που έχει πατήσει τα 50, ο άνθρωπος που υπογράφει τη σουρεαλιστική, αχαλίνωτη και αλληγορική φαντασία «Mother» (Μητέρα), μια ταινία που τιμήθηκε δεόντως με πολλά Βατόμουρα: Χειρότερου Σεναρίου, Σκηνοθεσίας και Ερμηνείας. Η Τζεν είναι πρωταγωνίστρια και όπως συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις, κατέληξε στο κρεβάτι του σκηνοθέτη της. Προσωρινώς φυσικά.

Ενδιαμέσως «βρέθηκε» και με τον Κρις Μάρτιν, μουσικό και τραγουδιστή (ανάμεσα στα άλλα) του συγκροτήματος Coldplay. Κι αυτός Αγγλος. Κι αυτός κάπως μεγάλος. Η διαφορά με τους άλλους είναι ότι αυτός ήταν νυμφευμένος με την Γκουίνεθ Πάλτροου για πολλά χρόνια. Νυμφευμένος και ενθουσιασμένος. Παρ’ όλα αυτά ξεπόρτισε ο τύπος και άρχισε να «παίζει» με την Τζένιφερ. Ουδείς γνωρίζει τι ακριβώς συνέβαινε πίσω από τις πόρτες. Το μοναδικό πράγμα που έγινε γνωστό ήταν τα αλλεπάλληλα και ασυγκράτητα ξεσπάσματα της Γκουίνεθ. «Μα καλά», έλεγε ως επιχείρημα εκείνος, «τι θέλει; Αφού είμαστε στα πρόθυρα διαζυγίου».

«Τον Τιμοτέ θα τον αλείψω σαν γουρουνάκι»

Αναρίθμητες οι σεξουαλικές της εκρήξεις. Είτε λεκτικά, είτε εναντίον κάποιου «άθλιου» χάκερ που ισχυρίστηκε ότι την έχει απαθανατίσει σε δίλεπτη σκηνή οργίου. Και όχι μόνο την Τζεν, αλλά και καμιά 100ριά πριμαντόνες του star system. Είτε ως σχέση. Κάποια σχέση.

Προσφάτως, ας πούμε, σε συνηθισμένο για την ίδια αυθόρμητο προφορικό ξέσπασμα είχε ομολογήσει ότι λιγουρεύεται τον 20χρονο Γαλλοκαναδό Τιμοτέ Σαλαμέ. Εκείνο το γοητευτικό αγόρι που στην αισθηματική κομεντί «Να με φωνάζεις με το όνομά σου» φλερτάρει και κάνει έρωτα με 30άρη Αμερικανό υποψήφιο καθηγητή και φέρελπι συγγραφέα. «Τον Τιμοτέ τον περιμένω να μεγαλώσει λιγάκι. Καταλαβαίνεις τι εννοώ. Τότε θα τον αλείψω σαν γουρουνάκι επί σφαγή και απλώς θα του επιτεθώ, εκεί όταν φτάσει γύρω στα 30»!

Μέχρι τότε η Τζένιφερ Λόρενς θα εξακολουθεί να πορεύεται με την αυτοεκτίμησή της και την πεποίθηση ότι «ενώ πολλές κατασκευάζονται από το σύστημα, εγώ είμαι από τις άλλες, αυτές που όλα τα κερδίζουν με το σπαθί τους».

Επίσης θα πορεύεται ως γνήσιο και σπάνιο μείγμα αγγλικής, γερμανικής, ιρλανδέζικης και σκοτσέζικης καταγωγής από μητέρα και πατέρα. Θα πορεύεται με το σπάνιο, για το Χόλιγουντ, ύψος του ενός μέτρου και 75 εκατοστών. Και θα πορεύεται με ένα από τα πρωτοφανή και εξωφρενικά ρεκόρ στην ιστορία του American Cinema. Οτι δηλαδή σε ηλικία μόλις 14 ετών, σε μια επίσκεψή της στο Μανχάταν παρέα με τη μητέρα της, κατάφερε, χωρίς να το επιδιώκει, να αποσπάσει την προσοχή κάποιου φωτογράφου. Ετσι βρέθηκε για μικρό διάστημα μοντέλο της φίρμας ρούχων H&M, για να καταλήξει στη συνέχεια η πρώτη, η πιο λαχταριστή, η πιο ταλαντούχα φίρμα στο σημερινό Χόλιγουντ. Ενα από τα πληρέστερα «πακέτα» στην ιστορία του κινηματογράφου. Το αποτέλεσμα αυτής της ιλιγγιώδους εκτόξευσης αποτυπώνεται στις αμοιβές της. Από τα τρία χιλιάρικα εβδομαδιαίως για το οικογενειακό και ακραίο δράμα «Στην καρδιά του χειμώνα», βρίσκεται σήμερα να μετράει, για κάθε εμφάνισή της, από 10 μέχρι 15 εκατ. δολάρια.

Αυτό και το εφαλτήριό της. Τόσο για τις αθυρόστομες και αμφιβόλου ειλικρίνειας εξομολογήσεις της για τα «βρώμικα πέη», όσο και για την υπεροψία της όταν, ας πούμε, είχε πει για την «Αόρατη Κλωστή» ότι άντεξε μόλις τρία λεπτά προβολής. Αλλά και για τον πρωταγωνιστή της ίδιας ταινίας Ντάνιελ Ντέι Λιούις, «μα τι νάρκισσος που είναι!». Από μωρό και από την Τζένιφερ Λόρενς μαθαίνει κανείς την αλήθεια!

[Πηγή]